Very happy single

Je machtsspelletjes zijn over. Je hebt geen macht meer over mij. Tijd voor je volgende slachtoffer.

Inmiddels zijn we een hele tijd verder. Er is veel gebeurd in een half jaar tijd. Mijn zoon woont inmiddels samen met een schat van een meisje. Nex heb ik niet meer gezien en in een paar jaar tijd ben ik dus helemaal single en alleenstaand. Maar ik geniet er van, ik vind het heerlijk alleen. Heerlijk om 's morgens op te staan en meteen een was te kunnen draaien, niet zachtjes te hoeven doen, met niemand rekening te hoeven houden. Ik vind het heerlijk om na mijn werk thuis te komen in een leeg huis, te doen wat ik wil en wanneer ik het wil en hoe ik het wil. Ik geniet er iedere dag van. Niks ten nadele van mijn zoon want dat is mijn alles maar na 30 jaar voor anderen zorgen is het nu "me time". 

Ik heb me heel lang slachtoffer van narcistisch misbruik gevoeld maar nu het eindelijk beter met me gaat besef ik dat ik altijd een keus heb gehad. Oke, ik was bang voor nex, zo bang dat ik niet bij hem weg durfde. Bang voor de veiligheid van mijn zoon, familie en mijzelf. Maar de keus was er.
Nu ben ik blij dat het zo gelopen is, ik ben de del nog steeds dankbaar en ergens weet ik dat het zo heeft moeten zijn. De reden waarom kan ik niet bedenken maar ik geloof wel dat er een reden voor is. Alles komt zoals het komen moet.
Ik ben gelukkig, verlost van al het kwade en ik leef eindelijk mijn eigen leven. Ik heb nog steeds twee banen, verdien genoeg om ruim van rond te kunnen komen. Ik kan doen en laten wat ik wil, geniet van uitjes en gesprekken met vriendinnen  en heb zo'n mooi leven nu. Zo mooi dat ik het met geen man wil delen, de enige man in mijn leven die er altijd zal zijn is mijn zoon!

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Einde verhaal.

En ja hoor!!!

Eigenschappen narcist