Genieten!

Je machtsspelletjes zijn over. Je hebt geen macht meer over mij. Tijd voor je volgende slachtoffer.

Na weer een werkweek van ruim 47 uur ben ik twee hele dagen vrij. 2 Dagen met prachtig weer en zonder verplichtingen. Geen vervelende familiebezoekjes, helemaal niets. Twee hele dagen om op te laden na heel veel werken, geen weekenden en soms werkweken van ruim vijftig uur. Ik word er nog steeds niet rijk van maar ik kan er goed van rondkomen en dat geeft zo veel voldoening.
Vanaf nu krijg ik het rustiger en neem ik de tijd om mijn sociale contacten te herstellen. Even bijkletsen met mijn vriendinnen, lekker een terrasje pakken of er lekker op uit.
Aankomende week eerst thuis alles weer goed bijwerken want dat is er de afgelopen maanden bij ingeschoten. Ik hield  alles wel bij maar het is tijd voor een goede schoonmaakbeurt. 
Vanmorgen werd ik om half tien pas wakker, wat tegenwoordig vaker gebeurt na een avond tot midden in de nacht werken,en ben ik met mijn kop koffie in de tuin gaan zitten. Wat kan ik daar van genieten! Rust, zon en niets moeten, gewoon even bijtanken. Wat kan een mens dan gelukkig zijn. De vogels om me heen horen. de bloemknoppen van de blauwe regen zien, het kletterende water in de vijver, de warme zon op mijn lijf, een bakkie koffie en weten dat er niet een man is die je hele dag kan verzieken. Gewoon rust! Morgen nog een keer en ik kan er weer tegenaan. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Einde verhaal.

En ja hoor!!!

Eigenschappen narcist