Bull shit

Je machtsspelletjes zijn over. Je hebt geen macht meer over mij. Tijd voor je volgende slachtoffer.

Gistermiddag kreeg ik het bekende toontje op mijn telefoon behorende bij een whatsappje van mijn nex. 
Er was per ongeluk een pakketje naar zijn oude adres gestuurd, of ik dat even wilde aannemen en hem een berichtje wilde sturen als het binnen was. WTF! Meneer is al ruim twee jaar weg, hoe kun je een pakketje twee jaar later nog op je oude adres laten bezorgen!? Mijn gevoelssprieten gingen uit, mijn wantrouwen stak de kop op. Dit is iets wat hij besteld heeft en wat niet door de beugel kan. Het is iets wat duur is en waarvan zijn del niet mag weten dat hij het gekocht heeft (voor zichzelf) of iets wat hij niet bij de del wil ontvangen omdat niemand er van af mag weten. Daarbij bedoel ik niet dat het iets is als verrassing maar zoals vaker iets stiekems. 
Ik moest naar mijn werk dus heb niet op zijn berichtje gereageerd. 's Avonds bij thuiskomst lag er een briefje op de mat dat het pakketje naar een afhaalpunt is gegaan en daar de eerstvolgende werkdag na 15:00 uur afgehaald kan worden. Laat in de avond heb ik een foto van het briefje doorgeappt. Natuurlijk had hij zoonlief al ingelicht want ik reageerde nergens op (haha).
De eerstvolgende werkdag (iets waar hij nog nooit van gehoord heeft) is maandag. Dat doet hem pijn, als een kind zo blij wordt hij van pakketjes, hij scheurt ze open als een kind een sinterklaas kadootje. Het briefje van postNL moest ik maar aan mijn zoon geven want die zou het pakketje morgen gaan halen. "LEZEN", er staat de eerstvolgende werkdag sukkel! Oké, was het korte antwoord.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Einde verhaal.

En ja hoor!!!

Eigenschappen narcist