Klungel

Je machtsspelletjes zijn over. Je hebt geen macht meer over mij. Tijd voor je volgende slachtoffer.

Nex kwam even naar de nieuwe meubels van mijn zoon kijken. Tot ieders verbazing wilde hij ze meteen in elkaar zetten. Zeker ruzie met zijn del! 
Iedereen weet dat hij niks kan, hij denkt dat hij alles kan maar bij de kledingkast in elkaar zetten ging het al verkeerd. Hij heeft geen handleiding nodig want het is allemaal logisch, dat kun je zo zien. Pfff, de deuren op zijn kop en de kast sluit niet maar vanwege de avondklok moest hij naar huis. Morgen verder.
Help! Zitten we morgen weer met hem opgescheept.

Gelukkig was ik de volgende dag vroeg wakker dus ik ben meteen naar het appartement van mijn zoon gegaan om de kast na te kijken. De beschermingsrubbers van de scharnieren er uit gehaald en de kast sloot perfect, zelfs met de deuren ondersteboven.
Verder met het volgende meubelstuk.
Enkele uren later kwam nex binnen met zoon. We gaan eerst de kast afmaken, zei hij toen hij binnenkwam waarop ik zei dat dat al gefikst was. "Hoe heb je dat gedaan,, vroeg hij, waarop ik alleen antwoordde met "logisch nadenken". Oei, daar kan hij niet tegen. Hij is "the man", hoe kan een vrouw dat voor elkaar krijgen. Maar meerdere reacties kreeg hij niet dus op naar het volgende meubel, wat natuurlijk ook maar half in elkaar zat.
Wat een kluns, gelukkig kon ik het de volgende dag weer oplossen.

De volgende ochtend stond nex aan de deur om te gaan klussen. Ik was niet thuis en volgens mijn zoon had hij al een tijdje over de schutting staan kijken met het smoesje dat hij wilde zien hoe de schutting er uit zag want dat was een goede. Alsof hij niet wist hoe die er uit zag, hij heeft hem zelf met hulp geplaatst. Natuurlijk ook niet zoals het hoort maar hij had de supervisie van de buurman er bij omdat het een gezamenlijke schutting is. Maar goed, dat was natuurlijk een smoes omdat hij alleen maar wilde kijken of ik thuis was.
Zoonlief had genoeg van zijn prutswerk en vertelde hem dat hij niet meer hoefde te komen helpen omdat  hij het nu wel met mij af kon. AU! Precies tegen zijn zere been {ego}, maar meneer droop af. Weer 20 kilometer voor niks gereden. Haha, zo krijgt hij een lesje van eigen deeg.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Einde verhaal.

En ja hoor!!!

Eigenschappen narcist